Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

aj aj!

Av Caroline - 20 maj 2011 23:06

Vart lite små shopping idag i övik, köpte lite roliga leggings, och ett linne på indiska. Kollade efter nå fina men smidiga sandal aktigt oxå som jag kan ha i sommar till mina tjocka fötter när foppa tofflorna känns opassande. Men hitta inga. Sen va vi in på babyproffsen å hämtade ut ett gratis start paket typ med lite smått å gott. Bla en blöjjhink. Mycket bra. Sen orkade jag inge mer, trots att vi lunka fram i sakta mak så blir ja helt slut och får sammandragningar. Å höften å mellan benen gör nu så ont så jag skulle kunna grina en liten liten skvätt, men lite sova på den så känns de kanske lite bättre imorrn. Fötterna är större än nånsin å jag är alldeles öm i fotsulorna. Måste komma ihåg att lägga i inläggen i skorna när jag ska strosa som idag. Platta skor å tung är ingen hit för trötta fötter. Snart sova dags, imorrn måste ja upp tidigt för å göra mej själv å 2 andra fin för damrallyt vi ska vara med i. Ska bli riktigt roligt att åka lite raggarbil. Men sträckan är 6 mil lång så jag måste planera å packa lite. Kuddar för rygg, toa papper och ätbart å vätska måste jag ta med mej så jag överlever! :-) spännande. Sov gott!

 
 
Birgitta

Birgitta

21 maj 2011 08:58

På Indiska hittar man alltid nått fint...=) det börjar dra ihop sig lite... mycket belastningar för kroppen... gansa otroligt egentligen vad våra kvinno kroppar klarar av..=) vi är värda en medalj efter en graviditet o förlossning tycker jag!=) du kämpar på bra!! visserligen har du ju inte så mycket att välja på heller..... men ändå..=) kram!

http://www.gittzki.blogg.se

Caroline

21 maj 2011 15:04

Hehe ja, å trots alla krämpor å mitt klagande skulle jag göra om det igen! Vi får ju känna så mycket som killarna inte får. :-) kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards