Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Caroline - 4 maj 2011 07:51

Morning morning.

Vaknade klockan 6 för ett av mina "nattliga" toabesök. Kröp tillbaka ner i sängen sen å tyckte de va skönt att alarmet inte skulle ringa förrns 1 timme senare. Men jag kunde inte somna om, töserna vaknade och magen kurrade. Så bara att kliva upp. Men va gör det? Inget fel med att för engångs skull kliva upp i tid när man har en morgon tid att passa. Nu sitter jag i godan ro redo för att bege mej in till kramfors för ett besök till Doktorn!

Förutom fixa sjukskrivningen ska jag be han ta en allmän hälsotitt på mej. 3 gånger nu har jag varit på väg att svimma, hela jag simmar bort på nå vis, känner mej alldeles matt och en gång tappade jag synen, allt vart suddigt. Det va på Birsta i torsdags, de kanske ja glömde skriva? Men jag fick iaf släppa allt jag hade å gå ut från Lindex å lägga mej på golvet efter väggen där i gången. Lite pinsamt då allt folk glodde men jag höll verkligen på att tuppa av! Uscha uscha. Tur man hinner känna att nåt är fel så man inte bara rammlar och skadar sej. =/

Riktigt otäckt.


Ska fråga om min snart 2 månaders hosta oxå, så jag inte går omkring med nån lunginflammation? Ja det är väl vad jag ska göra.

Sen hämta pappa å lämna av han i Bollsta så han kan fortsätta städa ur gammla lägenheten deras. Sen blir de nog hem för en mitt på dan tupplur skulle ja tro.. =)


Nä nu ska ja ta på mej skorna, bara det tar ju sin lilla tid nu för tin. =P

Ovido - Quiz & Flashcards