Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Caroline - 11 maj 2011 12:53

Ja nu sitter ni säkert som på nålar å undrar över vilka kakor å bullar ja dona till imorse... ;) Men nå sånt vart de inte. Medans 3dje tvättmaskins omgången gick tog jag mej faktiskt en skön tupplur på soffan. Ja va tvungen för öga gick nästan i kors! Men sen tog jag tag i tvätten igen och det hängs för fullt och maskin går nog varm snart. Jag tvättar precis allt. Man har ju alltid saker i botten av tvättkorgen som man dragit ut på att tvätta, tex gardiner från förra sommarn eller liknande.. Visst? (snälla säg att ni är som jag..) Men nu är båda korgarna snart tömd! skönt värre.


Från de ena till de andra så var polisen precis här å plinga på dörrn, Varför tänker man alltid att nu har man gjort nåt när man ser polisen? De gör iaf jag. Jag va nästan beredd att sätta fram händerna redo för dom att sätta handfängsel på mej.. Dumt eller hur? =) Nu var de ju som tur va inte mej dom sökte, utan grannarna, han som vi tycker ser lite arg å läskig ut, å aldrig hälsat typ. Men vi tror att han flyttade för typ 2 veckor sen eller så, packade iaf in grejjer i ett släp å drog å sen har vi varken sett eller hört han.


Så nu kan ju nån annan trevlig prick få flytta in! =)


Nä dags å hänga tvätt nr 547 i ordningen..typ.

Av Caroline - 11 maj 2011 06:50

Kl 06 stiger jag upp, och nu 50 minuter senare har jag ätit nyttig frukost, startat en tvättmaskin och sorterat resten av smutstvätten i 3 fina högar. Jag är nog inte riktigt vaken, jag går nog i sömnen och detta är en dröm jag har, att jag ska va så duktig så tidigt på morron.

Vad ska hända härnäst? Har jag gjort 7 sorters kakor och bullar innan tv programmet "Efter 10" med Malou von Sivers börjar? Vem vet, vem vet...


Nä nu ska vi inte ta i så ja gör i byxan. Jag har nog slummrat här på soffan några gånger mellan tvättmaskins varven.


Såg precis en musik video som dom visa på Vakna med the voice som jag tyckte va lite bra, å rolig. Med är Michael Bolton, typ en av dom största smörsångarna en gång i tiden. Haha. Här nedan är den iaf.





Annars.. Gomorron! Å ha en trevlig onsdag.

Ovido - Quiz & Flashcards