Alla inlägg under april 2010

Av Caroline - 28 april 2010 21:57

Hade ju ännu en gång lyckats dikta ner ett hyffsat inlägg innan ja blir utloggad å allt försvinner! Å ja orkar inte dikta om!

Jaja.

Precis som alla andra dagar har den här dagen oxå gått fort. Å med det vill jag säga; Ta vara på allt å lev i nuet! =)

Nu ska ja dra filten över mej i soffan å vänta på Mattias. =)

Natti natt.

Av Caroline - 28 april 2010 10:00

Ett till litet inlägg.

Har jobbat natten å nu är ja hemma å har intagit lite frulle å snus. Försökte somna en stund på soffan men jag är ovanligt pigg, brukar inte dröjja länge från att ja lagt mej till att ja sover, men idag är det annat.

Solen skiner idag med och mitt humör med det. Av nån anledning känns allt så mycket lättare på våren å sommarn.

Jag satt i natt å tänkte att jag vill ha en ny vår gaddning.

Av nån anledning har ja gjort alla mina tattueringar på våren. Kanske för att det är början på nåt nytt lixom. You see? =)


Igår vårstädade jag bilen oxå, ut och invändit. Men hann inte bli riktigt klar invändigt så idag tänkte ja att ja skulle fortsätta putsningen på pärlan min.

Men först ska ja se om ja lyckas slummra lite på soffan annars kommer ja bli så trött på eftermiddan.

Ha d!

Av Caroline - 14 april 2010 15:42

De här med att komma igång med bloggen.

Å jag gör inte så mycket annat än att jobba äta sova å lite guld stunder här å där.

Ledig dag idag. Tvättat. Frostat av frysen. Diskat.

Träning ikväll med Matte. Träningsvärken i magen är både ljuvlig och killing me på samma gång. cykla en mil, springa på bandet och magövningar om värken tillåter. Annars blir de röven.


Ja nu har ja fått ihop ett inlägg.. tills nästa gång, Hejja!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards