Alla inlägg under november 2010

Av Caroline - 24 november 2010 22:58

Ja längesen ja fick till ett inlägg här men har inte haft å har fortfarande ingen strömkabel till min bärbara men så idag kom Matte på att vi skulle starta stationära datorn å vips! Vi har inte använt den på huuuur länge som helst, öööver ett år sen. å jag har hittat massa bortglömda foton å album här som ja just sutte å glott igenom. Herregud! De är mycket minnen som ploppar upp å ja inser verkligen vad åren har gått. Fatta att de snart (15 Dec) är 11 år sen jag å Matte vart kära å "ihop" som man sa då.. (16 år). =) Då hade vi knappt tagit oss igenom första terminen på Barnofritids programmet, nu har vi 4 år kvar till 30!!!

Herrejösses.

Lite sorgset på ett sätt för de är så mycket från den tiden som ja vill ha tillbaka, å skolan, fick ja den chansen igen skulle jag göra om göra rätt som man säger. Jag skulle inte missa en dag! Å klassen va ju underbar. Men sen är de mycket annat som ja inte vill uppleva eller göra om igen. Hujeda mej. Glad att jag har blivit den jag är de hade ju kunnat gått åt ett helt annat håll. Å så att jag faktiskt är vuxen nu å har så mycket annan roligt framför mej (förhoppnigsvis) som hör de vuxna livet till. Det ser ja framemot! =)


Summan av kardemumman: Livet går otroligt fort fram, och jag vill inte missa en dag! Lär dej av det du gått igenom, men lägg det gamla bakom dej. Älska mycket (och då menar ja inte "jöka") och skratta okontrollerat!


Nu ska ja se om ja kan slita Matte från tvspelandet å krypa till sängs. Jag är ledig imorrn fram till kl 14 så tänkte se om ja kunde få nåt gjort här hemma å förbereda inför första advent.


Sov gott.

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards