Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Uppdatering

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen!

Försöka sammanfatta lite kort...
Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :)

Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å det är full fart i magen.
Lixom här hemma då mina tama ungar har förvandlats till stora vild djur ;) men det är sååå kul!!

Vi har även börjat inskolningen på dagis och är inne på andra veckan. Det går super och jag blir nästan lite sorgsen när dom inte bryr sej ett skvatt om att jag går. Men det kan ju vända så jag får väl vara glad för det! Så roligt att få beröm av personal. Det är trygga barn och vi har gjort ett bra jobb säger dom! Som balsam för mamma hjärtat.

Idag åt dom lunch där och då fick vi beröm för att dom är så duktiga att äta själva. Man suger i sej av varenda ord! ;)
Imorgon ska dom sova där och jag tror det kommer gå bra.

Nästa vecka börjar allvaret då jag går på heltid igen på jobbet och jag är så redo efter mer än 18 månaders mamma "ledighet"! ;)


Tagga inför nästa mamma ledighet som kommer i maj. Då börjar bäbis karusellen igen. Spännande!! :)

 
 
birgitta

birgitta

17 januari 2013 12:46

Åhhh så roligt med uppdatering!!=) ja denna graviditet hinner du väl inte fundera så mycket på.. då du har två busar att ta hand om.=) Vad härligt att det går bra för dom på dagis.. blir nog skönt att komma igång o jobba.. bara ett nafs så är du ju "ledig" igen.=) Kan jag ta ditt grav-vik..=)

http://www.gittzki.blogg.se

 
Ingen bild

mojikanan.blogg.se

20 januari 2013 19:38

åhh vad roligt och grattis till bebbe nr 3 Carro,,
Vi ska ha en liten i sommar vi med!! :)

Caroline

22 januari 2013 23:02

Hehe nä äre sant!! Stort grattis till er själv! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Av Caroline - 30 november 2012 10:50

Snön är här och ingen är lyckligare än jag! Inte så mycket men alldeles tillräckligt för att få lite advents stämning och slippa se den fula höst marken och regn å ler pölar!! Skit jobbigt å gå ut med barna när man kommer in med 2 kg grus, blöta...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards