Alla inlägg under september 2010

Av Caroline - 29 september 2010 23:28

att jag har en blogg ja inte använder särskilt flitigt.!

Ja känner mej lite för gammal för att hålla på å blogga å grejja om ja ska va helt ärlig. =) Haha Men lite roligt är de ju å. Om man hade nå intressant å skriva om.

De  mesta rullar ju på som vanligt, jobbar, äter å sover. Är med Herrn å så lite annat då förstås men ni vet.. vardan lixom.

Dag drömmer om bäbisar gör ja i väntan på en egen. Alla får å blir med barn runtomkring en känns de som så de är inte de lättaste å koppla bort det. =)


Jag har vart ledig i 2 dagar å Mannen har gått å blivit förkyld samtidigt å även om ja tyckte lite synd om han när han snora å hade feber så var ja lite glad för då har ja haft 2 heldagar hemma med han. Aldrig fel. Fast idag kom han på att han inte spelat på sitt xbox på länge.. meeen han måste ju få göra de å. ibland. ;)


Jag har ju varit så duktig här på eftermiddan å strykt å satt upp nya gardiner i vardags rummet! Häpna för de är sällsynt! Roligt när de är gjort men annars hör de inte till min favvo syssla. Å att ja faktiskt strök dom de är helt otroligt!

En gång när ja satt upp ostrykta gardiner å min mor kom på besök (såklart) så dröjde de inte många dagar innan morfar knacka på dörrn å så sa han "ja hörde att du va i behov av ett strykjärn.." å gav mej mormors gamla järn som hon hade skickat med han. Jag kunde för mitt inre höra hur mormor hade muttrat över mina gardiner om hon sett dom. Det får bara inte gå till så. Hehe. =)


Ja snart blir de sängen för en god natts sömn. Hoppas ja. Har vaknat med huvudärk 2 dagar i rad nu å vet inte om de är för att ja sover för hårt eller för dåligt. Drygt iaf. Inatt vill ja sova som en prinsessa!


Natti natt!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards