Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Caroline - 14 maj 2011 05:54

Inatt har jag sovit 3 timmar, vaknade strax efter kl 4 å gick upp på toa. Tebax ti sängen, men kunde inte somna om. Töserna vaknade ju oxå å börja röra på sej. Å sen vart jag hungrig. Så klev upp å åt lite fil å musli. Sitter nu i soffan å väntar på att det ska gå ett tag från de att jag åt tills jag kryper ner i sängen igen. För att förhindra halsbrännan..


Ett jäkla tjat om den där halsbrännan, ja vet! =) Men den har typ styrt mitt liv senaste dagarna så därför blir det mycket om just brännan.

Kände igår att de vart mycket klagan från min sida och jag fick nästan lite ångest. Jag har nog en ganska lättsam graviditet egentligen, (å speciellt kanske med tanke på att jag väntar tvillingar), jämfört med många andra kanske.

Men ni vet när man är uppi sitt eget bara, å det är nytt allting, då är det bara det man tänker på å ingen har det så jobbigt som jag. =)

Men jag är otroligt tacksam för att allt ändå gått så bra hittils, och allra mest tacksam över att tjejerna som växer i min mage mår bra! TACKSAM!  


 Nä nu är klockan 10 över 6 så jag ska krypa ner i sängen igen å somna om å få lite mera skönhets sömn innan de på riktigt är dags att kliva upp å fånga dagen!

Ovido - Quiz & Flashcards