Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Caroline - 20 maj 2011 23:06

Vart lite små shopping idag i övik, köpte lite roliga leggings, och ett linne på indiska. Kollade efter nå fina men smidiga sandal aktigt oxå som jag kan ha i sommar till mina tjocka fötter när foppa tofflorna känns opassande. Men hitta inga. Sen va vi in på babyproffsen å hämtade ut ett gratis start paket typ med lite smått å gott. Bla en blöjjhink. Mycket bra. Sen orkade jag inge mer, trots att vi lunka fram i sakta mak så blir ja helt slut och får sammandragningar. Å höften å mellan benen gör nu så ont så jag skulle kunna grina en liten liten skvätt, men lite sova på den så känns de kanske lite bättre imorrn. Fötterna är större än nånsin å jag är alldeles öm i fotsulorna. Måste komma ihåg att lägga i inläggen i skorna när jag ska strosa som idag. Platta skor å tung är ingen hit för trötta fötter. Snart sova dags, imorrn måste ja upp tidigt för å göra mej själv å 2 andra fin för damrallyt vi ska vara med i. Ska bli riktigt roligt att åka lite raggarbil. Men sträckan är 6 mil lång så jag måste planera å packa lite. Kuddar för rygg, toa papper och ätbart å vätska måste jag ta med mej så jag överlever! :-) spännande. Sov gott!

Av Caroline - 20 maj 2011 11:37

Bloggar Från mobilen å de känns väldigt proffsigt å nutid.. Lite kissie style över mej! ;-) minus bauta boobs, bauta läppar och en dior väska.. Min är bara köpt på birsta, mina boobs läker något som är en början till bröstmjölk och läpparna är endast lypsyl plutiga. Men jag har en bauta mage och vatten fyllda fötter! :-D sitter i Övik i ett väntrum hos chiropraktorn, matte ska få ordning på sin jumske. Å så klart skulle man lämna skor vid ytterdörren å jag har inga stödstrumpor på mej, barfota, varm och uppsvälld så ja undrar om ja får gå barfota på stan sen. För om jag har lite tur känner mattias för att titta i lite affärer sen.. Hoppas chiropraktorn varit snäll så han är på gott humör! ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards