Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Men är man blödig eller.

Av Caroline - 28 mars 2011 22:15

Först ringer Mattias å frågar hur dan har varit å hur de gått för dom. Sen säger han att mest troligast kommer dom hem imorrn kväll, typ till 98 %. Å jag börjar gråta.. nästan så jag inte kan prata för då bölar ja ännu mer.

Varför är du lessen frågar han förvånat..

Med pipig gråtröst svarar jag att jag inte vill åka själv på UL på Onsdag.

Han svarar: Men nää de är klart du inte ska göra, jag ska ju med det är redan bestämt med jobbet. Bara det att OM vi inte skulle åka hem imorrn kväll så far ja direkt på Onsdag förmiddag.

Jag: känner mej lite dum å kommer på mej själv att så klart, åker dom inte på tisdag kommer han ju ändå på onsdag på UL.

Meen kan fortfarande inte sluta gråta!

Inte ska du va lessen säger Matte. Vi syns imorrn!

Herregud. Så här i efterhand fattar ja inte vad som hände? Känslig!


Å sen kolla ja ju på En unge i minuten... behöver ja säga mer?


Iaf så har de varit väldans rörelse i magen ikväll. Verkligen så de känns å jag kan känna ena ungen på min högra sida som verkar ligga väldigt nära mot magen om man säg, för det är hårdare på den sidan å det är där ja känner mest aktivitet, medans på min vänstra sida är det lite mjukare när man trycker och lite lugnare, så hon ligger nog längre in. Tror jag. =) Myys pyyys men de är så typiskt att de är när Mattias inte är hemma å kan känna!


Nu ska ja gå å borsta gaddarna och krypa till kojs. Lång arbetsdag imorrn och upp med tuppen. Men jag har varit ovanligt morronpigg nu den senaste tiden. De är faktiskt skönt de. Kanske en förvandling man går igenom när man är gravid? Kan ju hoppas för de lär nog behövas... =)


Sovgott!

 
 
Birgitta

Birgitta

29 mars 2011 10:02

hehe.. ja det kommer nog bli en hel del tidiga morgnar o sena kvällar... fast kan nog vara värt det oxå..=)

http://www.gittzki.blogg.se

 
Ingen bild

lilla syster

31 mars 2011 19:04

<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards