Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Caroline - 14 mars 2011 15:09

Somnade som en stock på soffan imorse å vajnade typ 3,5 timme senare, alltså för ca 2 timmar sen! Underbart men hoppas ja kan sova inatt bara men som de känns nu är de ingen fara. skulle faktiskt kunna lägga omkull mej igen. Konstigt. =)


Har diskat undan å gjort snyggt på köksbänken iaf. Ätit en apelsin och lite choklad. Mumma. =) Sen fastna ja här i soffan. Är sugen på att ta ett bad, har inte legat i badkaret på flera månader, sen innan jag vart gravid! Men jag sparar det till ikväll tror ja. Mattias kommer nog snart hem å de blir middags dax.

Det bufflade till i magen nyss när jag höll handen där, och även nu när ja sitter å skriver känner ja lixom hur de "buffar" på nå vis. Men ja är faktiskt lite osäker på om det är bäbisarna eller om det kan vara tarmarna eller så som känns som att de buffar till. Svårt å förklara. Men jag är ju inte fisnödig eller nåt så förhoppningsvis är de bäbisarna! Haha sorry. ;)


Imorrn är det prick 20 veckor gågna, halva tiden. så vi går ju in i vecka 21 sakta men säkert så ja bara väntar på att de ska börja sparka å ha sej, så kan ju faktiskt vara det! Å jag känner det nu oxå. Så här har ja inte känt tidigare. Spännande! Då kanske Mattias kan få känna snart oxå. =)

Åååhh nu kände ja där ja höll handen!!! Shit ja skulle kunna börja gråta!

Hoppas dom håller sej livliga tills Matte kommer hem. För de måste bara va dom!

Nu ska ja lägga mej ner å känna efter mera!

Hörs!

Av Caroline - 14 mars 2011 08:47

En mysig helg är över och en ny vecka är här! Jobbat natten så har ganska precis kommit hem. Tjock å ont i halsen å snortäppt i näsan sitter ja å dricker lite honungsvatten.

Ska lägga omkull mej lite här på soffan å vila lite sen hoppas ja att jag är på städhumör för de skulle behövas dammas av lite här ser ja nu när solen kikar in..


Uppdaterar mer sen! Ha en härlig Måndag.

Ovido - Quiz & Flashcards