Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Caroline - 9 mars 2011 09:38

Ja liite tråkiga är ni allt som aldrig lämnar någon kommentar. Kanske finns de inget att kommentera av mitt preggo tjat och hur läbbigt lycklig jag är just nu men nåt litet spår kan ni väl lämna efter er?! Jag vill veta vilka ni är, va inte blyga! ;)


Iaf så har jag slagit mej ner i soffan nu med en kopp kaffe å lite vitaminer ja tänkte ge mej själv å mina.. dumdadum... Tvillingar! Förlåt kan verkligen inte utelämna dom. ;)

Har jobbat natten å efter jobbet for ja till Bollsta å hämta far min å skjutsa han på bilskolan så han kan plugga tillbaka kortet igen så ja slipper skjutsa han! Bra va! =)

Va in på kiosken å köpte 2 redbull åt han så han skulle hålla sej alert å hon som jobba i kassan undrade nog om ja va knäpp som tänkte hälla i mej 2 redbull med bäbisar i magen! Fast man kanske får dricka RB när man är gravid ja vet inte men de tycker ja inte låter som en särskilt bra ide. Å dessutom hatar ja redbull.


Ja nu ska ja inte segla iväg här, tänkte bara göra ett snabbt inlägg om att jag tänkte tippa omkull mej här på soffan å ta en liten tupplur! Sen får vi se va ja tar mej för. 


Ha en trevlig... Onsdag hörrni! Va tvungen å tänka till vilken dag de är idag. Bra.

Ovido - Quiz & Flashcards