Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Caroline - 3 mars 2011 22:32

Ja jag har ju inte uppdaterat som jag lovade men de har varit mycket sen i tisdags, vi har inte fått mycket sömn dom senaste 2 nätterna och ja jobbar dagtid och är helt slut i pallet på kvällen.

Imorrn jobbar ja till kl 17 sen är de äntligen helg och det ska verkligen bli skönt att få sova ut och pusta ut! Mycket som har snurrat i huvet dom senaste dagarna. =)

Men antingen imorrnkväll eller lördag ska ja uppdatera mera om bla det extra ultraljudet med en doktor igår, hur de gick, och så se om ja kan lägga in ultraljuds fotona på tvilling 1 och 2 och såklart är de ju dags för nya bilder på kulan!


Men nu ska vi krypa ner i sängen och det ska bli så otroligt skönt. Hoppas på en minst 6 timmars sömn, de är 3 timmar mer än vad jag fick inatt.. Börjar få svårt att hitta en bekväm sovställning då min absoluta favvo är att ligga på sidan nästan på magen med ett ben ut typ men börjar bli lite obekvämt nu å jag hatar att ligga på rygg de går absolut inte att somna så. Men jag ska plocka fram några kuddar som jag ska pröva ha som stöd och mellan benen så tror ja de kan bli bekvämare. Blir spännande de här å se hur de kommer bli framöver då ja redan börjar få problem å har inte ens gått in i vecka 20 än som är halva tiden. Är i vecka 19 nu, (18+2). Fick en dag framflyttat när vi var på UL så nu är varje Tisdag en ny fullgången vecka ist för måndagar som vi haft förut.


Nä sängen var det! Natti natt.

Ovido - Quiz & Flashcards