Direktlänk till inlägg 22 mars 2011

Tiiiisdag!

Av Caroline - 22 mars 2011 21:42

Väckarn ringde kl 06 imorse å solen strålade in genom fönstren! Hur trött ja än va så ville jag inte ens somna om, bara låg å mös(?) medans ja hade på snoozning. 5 plusgrader visade termometern oxå. 5 plusgrader så tidigt på morron! Underbart.

Vart lite besviken när ja gick ut till bilen å de blåste massa men men då försvinner ju snön fortare! Har blåst typ storm sen hela dan mer eller mindre.

Jobbade till 20.30 Dagarna går så himla fort så de är helt otroligt. Kanske för att jag har världens bästa jobb/kollegor och det är sällan en tråkig stund.


När ja kom hem sitter katten inne innanför dörrn och jag funderar å funderar hur sjutton katten kunde komma in som?? För ja va ganska säker på att jag släppte ut han igår eftermiddag och han inte varit in sen dess. Tankarna gick..

Tills jag ser en kastrull på spisen full med hemlagade biffar och en lapp på locket från bästa svärmor! <3 Hon är nog orolig att jag inte ska äta tillräckligt nu när Mattias är borta till på torsdag, då det är han som är mästerkocken annars i detta hushåll. Medans jag oftast kan nöjja mej med fil å flingor eller mackor. Men nu va jag ju faktiskt å mat handlade igår just för att nu ser ja till å äta riktigt även fast de är döjobbigt ibland.. ;) Å nu kan ja leva gott på svärmors biffar!!! =D


Vart iaf varken nå bada badkar eller färga håret igårkväll som ja tänkte, satt vid datorn alldeles för länge, sen var det En unge i minuten på tv å vips vart klockan för mycket. Å likaså nu. Så kanske jag kommer mej för imorrn kväll! Kanske. =)

Nu är de Cougartown å jag ska gå å göra mej lite go kvällsfika. Bästa ja vet!

Imorrn är ja ledig. Ska skjutsa och följa med syster på sjukan för hon ska operera tummen. Kanske man tar en sväng i nån affär å ser om man hittar nåt att köpa. =)

Nä fika vare nu. Hej!

 
 
Birgitta

Birgitta

23 mars 2011 15:03

Det är bra att vara gravid på många olika vis.. man får så mycket serverat då..hihi..=)

http://www.gittzki.blogg.se

Caroline

23 mars 2011 20:58

Ja eller hur! Alla blir plötsligt lite extra mån om en å de är bara att passa på å njuta! =D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards