Direktlänk till inlägg 21 mars 2011

Men helluuu =)

Av Caroline - 21 mars 2011 19:17

Mina läsare blir sakta fler å fler men aldrig är ni så många som när jag lagt ut bilder på tvillingkulan!! Vilka är niii?? Sagt de förut å säger de igen, va inte blyga, lämna en kommentar eller bara säg hej! Vem ni än är. =)


Sitter å kollar på Halv 8 hos mej på tv nu å hon gör en efterätt som ser gudomlig ut ja tror ja dör!

Dagen har gått fort! Å inte fick jag den där sol brännan jag ville ha. Vid 10 började ja koka lite snabbkaffe å letade febrilt efter den där mini termosen fi haft utan å hitta den, fick ta en som inte funka ist! Sen ut å leta en stol i garaget å böka på med å få stolen å stå stadigt i snön/leran så ja inte skulle tippa omkull med trynet ner i sövlet. Satt mej äntligen ner å solen lyste så skönt... i ca 10 minuter sen gick han i moln!! Ett stort sådant så de va ingen mening ens å sitta å vänta..

Stånk å stön för de lilla! Typiskt.


Gick in å slog mej ner i soffan igen framför ett tv program å där somnade jag! Sov underbart skönt i kanske 3 timmar!! Alltså 15.20 vakna jag.. så kan de gå.

Gnuggade bort sovränderna från kinden å for iväg å lämna tillbaka en film på macken å sen ner till ICA å handlade lite för veckan. Bla fiskbullar, måste ju passa på då jag är ensam! =)

Hon i kassan va så söt, "Skällde" lite på mej för att jag handlat så tunga saker som ja sen måste bära ut själv till bilen. "Å så går du försiktigt ut nu då!" Säg hon medans hon knappar in alla kunders varor. Hehe =)


Hem å käka go middag. Men jag får verkligen inte i mej mycket nu innan jag blir tvär mätt. Bäbisarna måste verkligen ligga på magsäcken så den blir mindre typ.

Så gäller att jag ist försöker äta de lilla som får plats men ofta kanske. Så ja inte får i mej för lite, vi är ju 3 som ska dela på allt!


Sen har jag vikit å hängt lite tvätt.

Stått i barnrummet å drömt mej bort lite.

Å nu funderar jag faktiskt på om ja ska ta å färga den där hemska utväxten jag har! Ser bedrövlig ut. Å skulle även va skönt med ett bad. Ja nåt av dom iaf. =)


Hej!

 
 
Gittan

Gittan

21 mars 2011 20:37

Vad skoj med en blogg till att följa... och denna kommer jag följa VARJE dag!=) klappa bebisarna från mig..=)

http://www.gittzki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards