Direktlänk till inlägg 20 april 2011

Hur trött?

Av Caroline - 20 april 2011 13:43

Ja efter mitt senaste inlägg va jag tvungen att lägga omkull mej för jag hade sånt där hemskt hjärt rus då hjärtat pumpar för kung å FOSTERland å jag kände mej alldeles matt å jätte stressad samtidigt. Jag önskar så det kunde avta för det är så otäckt, men jag antar att ju större bäbisarna blir är de mer blod som ska pumpas runt å de blir värre? Eller? Tycker inte om det iaf, hellre har ja ont lite här å där för det är en annan känsla än den här känslan då hjärtat bara skenar å de känns som ja vill lägga mej ner å svimma helst! Men så är läget!


Sov iaf i nästan 3 timmar, vart jätte trött! Å nu känner ja mej mest bara seg och tung i hela kroppen på nå vis. Fortfarande en liten känsla av stress. Törstig är jag oxå, har snart druckit ur en stor tillbringare med vatten!


Man måste väl ha sånna här dagar oxå, kan inte va på tipptopp jämt. Det är ju endå en ganska stor påfrestning för kroppen att vänta tvillingar så det är väl inte konstigt att det händer saker. Jag tycker jag har klarat mej riktigt bra hittils. Jag blir inte tyngre än vad magen väger, sväller inte nämnvärt om fötterna så jag kan tillomed skippa stödisarna när jag känner för det, och går jag inte mer än nödvändigt känner ja nästan inte av fogarna heller, vissa dagar inte alls! Det är bara den där onda punkten på högersida fram och bak, troligtvis levern som klämms, som jag känner varje dag, men det är en fis i rymden!

Jag är lyckligt lottad på alla sätt å vis! <3


Har jag förresten sagt att vi beställt vagnen? Det är 2-3 veckor sen vi gjorde de. så det är väl 2-3 veckor kvar tills den kommer skulle ja tro. Om inte mer. Men 2-5 veckor skulle de ta. LÄNGTAR!


Ska ta en tur till Sundsvall nån dag igen, nästa vecka kanske, med Sandra å bara handla handla handla! Underbart eller hur? ;) Nämen handla det som behövs, så jag får det gjort, börjar känna mej stressad över småsaker, tillomed över att vi inte har nå tvättlappar hemma! Fast det är ett tag kvar innan dom behövs, men vetskapen om att allt fanns här hemma skulle göra mej mycket lugnare. Kan väl inte vara fel å va ute i god tid?? Rätt som de är känner töserna att dom vill va ute i förtid så då får vi börja handla de första vi gör när vi kommer hem! Känns liite jobbigt.


Jaja, det kliar i fingrarna iaf!


Ikväll blir de nog lite bowling med svärmor å Tero. Lite onsdags mys.

Å imorrn kommer Jossan å Fredrik hem!!! Har inte setts sen jul. <3

Kommer nog bli en trevlig påskhelg med mycket mat, De gillar vi! =)


Nu ska ja se om ja kanske kan stöka undan lite disk.


Hej hej!

 
 
Birgitta

Birgitta

20 april 2011 20:30

ja..kan tänka mig att det tar på en... vila mycket.. o ta det lugn..=)

http://www.gittzki.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards