Alla inlägg den 3 april 2011

Av Caroline - 3 april 2011 16:01

Ja just den låten, Ängeln i rummet med Eva Dahlgren kan jag lyssna på om och om och om igen. Den är underbar och jag bara älskar den. Har alltid tyckt om den, men nu har den ännu mer betydelse då jag tycker att särskilt en av verserna passar så underbart bra in på mej å Matte just nu.


"Det bor en annan i min kropp,

 hon har den vackraste av själar

 hon är kärlek och hopp

 och hon berättar för dej

 hur mycket jag älskar dej"


Fast nu då det är två som bor i min kropp får man ändra texten lite..

Jätte nördigt, men sån är jag! =)


Har iaf tagit mej ett skönt å varmt bad, med massa skum å druckit kall go juice. Rakat bena som jag inte hade gjort sen nyår tro ja (urk ja vet) och de kan ja tala om börjar bli inte de lättaste.. men det finns ett ställe som börjar bli ännu mer svår åtkomligt, eller inte svåråtkomligt.. men sikten är skymd om jag säger så! Hahaha! Mattias kommer få de han gör sen framöver.. stackarn! =P


Nu ska ja bege mej till bollsta en sväng å hjälpa syster med en grejj. sen när ja kommer hem är Matte förhoppningsvis hemma! =)


Hej!

Av Caroline - 3 april 2011 13:03

Ja igår skulle jag ha lagt ut foton på tvilling kulan egentligen men batteriet i kameran va dött å de blir så suddigt att försöka knäppa själv med mobilen. Tänkte ladda batteriet igår kväll innan ja gick å la mej.. sprang omkring här kl 2 inatt å letade laddarn men jag hittar den inte! Tror Mattias kan ha städat bort den..

Så om inte magen har svällt alltför mycket av allt jag äter idag så får Mattias hjälpa mej å fota med mobilen när han kommer hem sen.


Vägde å mätte mej iaf igår å nu står vågen på 60,3 kg. Alltså ökat 1 kg på 2 veckor.

Men det är bara magen som väger än tror jag. Benen å rumpan å allt annat känns läskigt smala ibland. Jag kommer se sjukt rolig å oproportionerlig (?) ut om det fortsätter så! Haha.

Ska nog fråga barnmorskan om det är okej,normalt att man inte lägger på sej i övrigt, att de bara är magen som väger.

Min käre far tyckte jag skulle börja dricka näringsdryck.. fanns på apoteket.. Haha! Tanken är god men det är ju inte så att jag inte får i mej nåt.. jag äter så det räcker å blir över.! =) Men som jag skrivit förut, dom tar väl allt å de som blir över är inte tillräckligt för att jag ska lägga på mej kanske? Å man får väl vara nöjd isf. =)


Å måttet runt magen hade krympt.? För 2 veckor sen var det 95 cm men nu var det 93. Tror att de kan vara att dom ändrat läge lite, känns som att magen är på väg uppåt om man säg. Och utåt på sidorna, ist för en kula rakt ut över buken bara. Förklarar kanske konstigt men ni förstår säkert. ;)


Ajja får se om bilderna kommer in senare. annars på måndag el tisdag.

Nu ska ja gå å diska undan, å ta en dusch, eller lägga mej i badkaret som ja tjatat om att göra hur länge som helst nu men aldrig gjort!


hade!

Ovido - Quiz & Flashcards