Alla inlägg den 2 april 2011

Av Caroline - 2 april 2011 19:38

Hur skönt de än är att göra absolut ingenting hade ja helst gjort ingenting med min sambo. Liiite tråkigt måste jag erkänna att jag har. Å när man har tråkigt får man ännu mer längtan. Men men jag ignorerar det! ;)


Syster kommer väl hit om 1 timme kanske eller så å då hyr vi en film å äter godis. Jag är riktigt sugen på Fanta dricka och nåt surt. Fanta som jag i vanliga fall sällan eller aldrig dricker och sura godisar som brukar va mitt sista val i godis påsen. Konstigt hur de kan bli. Har ja sagt att jag numer oxå diggar lingonsylt?

Har hatat lingonsylt i 26 år men nu.. nu har ja lingonsylt till blodpuddingen, till biffarna.. ja allt man kan ha det till. Skumt! =)


Å har fått tillbaka de där onda jag får på höger sida alldeles ovanför magen. Skulle fråga på UL kollen i onsdags va de kunde bero på men glömde bort det.

Ska googla på det å se om de finns nåt om det.

Upplevde ett tag att det blev när jag ätit. Att de blev väldigt trångt kanske. Men nu får jag det även annars. Men det lättar när jag kliver upp. Tror det blir värre när jag sitter ner. Lättar även ibland när ja ligger ner på vänster sida. Kan kanske va nåt som bäbisarna trycker på. Det blir säkert lite trångt där inne.


Jaja. Nu tror ja att ja ska ta lite glass iaf. =)

Av Caroline - 2 april 2011 16:09

Ja idag är de lördag å jag gör inte mer än jag behöver. Sov som en gris inatt, för bra så jag vaknade upp med huvudvärk å den håller i sej än, fast den har blivit lite lättare. Gör ändå inte så mycket då jag hade planerat att göra absolut ingenting!


Systers hund är här å håller mej sällskap till ikväll nångång. Blir ligga i soffan å kolla på tv å äta ostkrokar tro ja. =)

Imorrn kommer äntligen Mattias hem från Åre, men lär nog bli fram mot kvällskvisten innan nån kan köra skulle ja tro.. ;)

Kan sakna ihjäl mej, å inte blir de bättre när han han ringer på natten å säger att han saknar oss (mej å magen) så mycket så han skulle kunna grina lite! Haha ja han va ju lite onykter då han ringde å då har man ju en tendens å kunna bli lite blödig men ändå.. väldigt gulligt! <3

Åter igen: säg inte att jag sagt det här..!


Annars så rör bäbisarna på sej å de är så mysigt. Fast jag är själv så är jag ju ändå inte själv.. =)

Vänner till mej å Mattias ska snart åka på deras första UL å jag blir nästan lite avis, även om vi har förmånen att få åka flera gånger på koll så är ändå den där första gången väldigt speciell..! Både å få se Bäbis på den där skärmen för första gången, OCH samtidigt se hur mannen reagerar.. som i vårat fall va både skratt å tårar..! Önskar så att man hade det inspelat. =)


Nä nu tro ja att ja ska rota fram lite mat, får se va de blir för smarrigt.

Trevlig kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards