Alla inlägg den 12 april 2011

Av Caroline - 12 april 2011 20:53

Inatt hade ja såna sammandragningar så jag vaknade av dom vid några tillfällen. Vilket gjorde att ja va tröttare än tröttast när väckarn ringde. Även igårkväll drog de ihop sej ordentligt och jag tyckte aldrig dom släppte riktigt. Jag vart så nojjig så ja brjade googla massa å så klart tycker man att allt som står som varningstecken för att man ska kontakta förlossningen eller åka in stämmer in på mej. Ja det slutade ju såklart med att jag vart så orolig så ja la mej ner i soffan å tokgrät!!

Mattias gjorde vad han kunde för å lugna mej, å masserade magen å värmde den med händerna. Och sen kändes de faktiskt lite bättre. Jag kan verkligen konsten att jaga upp mej själv.

Men idag har de faktiskt kännts bättre. Som innan helgen. Inte lika täta sammandragningar och inte lika krampaktiga. Tackar jag för! <3

Men jag har varit väldigt trött. Ögonlocken har varit tunga.


Men nu har jag faktiskt gjort helg! Har en sån där skön vecka. Å de känns som att de va precis vad jag behövde.

Nytt Ultraljud ska göras imorrn som sagt och då blir det tusen frågor de kan ja lova!

Även att jag börjar få sån foglossning, fast de är mest på vänstersida bara än så länge, men idag när ja kom hem kändes de verkligen som ja behövde en ny höft. För å inte tala om hur de skär i "puppiluran" benet när ja lyfter på benen eller ska vända mej i sängen.

Ska få låna ett bälte som stöd för magen så det är ju toppen!


Ja annars då.. imorrn ska jag även åter till tandläkarn å fortsätta på min rotfyllning..  Redan nu har ja börjat med ett mantra... " Andas med magen, det är inte farligt. Andas med magen, det är inte farligt.." Hugaligen!


Å vet inte vad som hände riktigt men tror ena bäbis gjorde en kullerbytta i magen precis. De va faktiskt obehagligt! Ja rös nästan. Riktig alien varning! =) <3 <3 <3

Underbart.


Ja nu ska jag vänta på att hockeyn är slut innan jag får zappa över till Desperate Housewifes..! =)


Go kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards