Alla inlägg den 7 april 2011

Av Caroline - 7 april 2011 11:42

Vi gick å la oss vid halv 11 igår kväll å Matte hade handen på magen å de bökades å hade sej så han verkligen fick känna. Somnade gott när de lugnat ner sej lite men vaknade sen av en host attack. Gick upp å drack vatten å la mej igen, sen vette tusan om töserna vart ovänner eller va dom gjorde men så mycket bökande å sparkande i magen så de höll mej vaken ett bra tag!

Det blir som sagt lite läskigt när det är så mycket och så påtagligt. Och när båda rör sej samtidigt.

Ja jag låg nog vaken 2 timmar innan dom lugna ner sej å jag kunde somna om. Tanken på att det kommer bli "värre" ju större dom blir är lite läskig, men jag vänjer mej nog. =)

Hellre det än inget alls, för de är ju ändå som en trygghet å känna att dom rör sej, då är dom förhoppningsvis pigga och mår bra. =)


Idag är de ju ingen sol som jag hade hoppats på. Typiskt. Men plusgrader å lite regn gör ju ändå att snön försvinner så jag är glad.

Har tagit en dusch och klätt på mej, resten av tiden fram tills de är dags att bege sej till jobbet för kväll/nattpasset kommer jag nog spendera i viloläge på soffan. Har lunkat fram här i sakta mak och klätt på mej sittandes typ men ändå känns de som jag gått i rask takt runt Nyland eller nåt. Å hjärtat slår obehagligt fort. Mycket blod som jag ska pumpa runt och ibland känns de som hjärtat ska hoppa ur kroppen, detta gör att jag kan känna mej stressad fast jag inte är det och så får jag lite oros obehag känslor. Försöker hitta sätt att få ner pulsen vid sånna tillfällen men de är inte lätt. Men jag ska lägga omkull mej här i soffan nu iaf.


Ha en fortsatt trevlig Torsdag!

Ovido - Quiz & Flashcards