Alla inlägg den 6 april 2011

Av Caroline - 6 april 2011 22:08

Dum da dum..! Jag total städade i min tidigare katastrofala walk in garderob!!!

För er var det ju super tråkiga nyheter men här va de STORA nyheter, särskilt för Mattias som har sagt åt mej flera gånger att göra nånting åt oredan.. som gjort att jag inte ens vill lägga in kläderna som ja tvättat där, å ist spridit dom på golvet runt min sida av sängen i sovrummet, ja jag kan säga att jag nästan hade glömt bort hur golvet faktiskt såg ut för mina kläder har mer eller mindre varit en matta. Både rena å använda kläder. Usch jag är hemsk! Men de hela började när jag mådde så hemskt dåligt ett tag i graviditeten å sen vart de bara som en ond cirkel som ja inte kunde ta mej ur! ;)

Men nu, slängde en hel svart sopsäck fylld med kläder å annat, gav bort massa kläder till syster och resten vek jag in fint å prydligt, ställde iordning alla skor, å hängde allt som bör hängas på galjar. Sååå stolt över mej själv. Å Mattias berömde mej mycket, men sa att ser de lika fint ut om en vecka... DÅ har ja varit riktigt duktig..! =P


Ja så mer spännande än så var det ju inte för er, sorry. =)

Ikväll kickar töserna på å rör på sej så mycket så de nästan är obehagligt! Hehe de blir så tydligt å nästan hela tiden, å när de är 2 st då blir de mycket på samma gång. Å mer lär de bli.. har nog bara inte riktigt vant mej. =) <3


Ja nå mer hade ja inte att skriva om ikväll. Hoppas på soligt å klart imorrn oxå så ska jag ut å sätta mej å få lite fräknar.


Sov gott!

Av Caroline - 6 april 2011 18:02

Något stort har hänt... Återkommer sen!

Ovido - Quiz & Flashcards