Alla inlägg den 8 april 2011

Av Caroline - 8 april 2011 18:04

När jag kom hem från jobbet imorse åt ja lite go frukost, även om det inte vart vad jag tänkt mej. Återigen hade Mattias lyckats ta med sej kaviartuben på jobbet precis den dan jag absolut ville ha kaviar! Typiskt. =) Men den här gången kokade jag inte av irritation iaf å kunde ganska snabbt ställa om mitt sug till nåt annat.


Tog sen en timmes powernap på soffan innan jag klev upp å gjorde mej iordning å åkte å hämta syster å skjutsa henne på ett möte och själv gjorde jag några ärenden. Sen åkte vi till Pappsen å så for vi på mekonomen å så fick han serva min lilla Golf lite. Pappor är bra att ha ibland även fast man är vuxen själv. =)


Sen hem å käka middag å nu ska vi bege oss på sandslån till Mattes farmor å farfar å hälsa på å sen blir det hockeyn på tv skulle ja tro.. =)


Ha en trevlig fredag kväll alla!

Ovido - Quiz & Flashcards