Direktlänk till inlägg 11 december 2011

Nedräkning.

Av Caroline - 11 december 2011 12:44

Om 11 dagar är det beräknat att jag ska bli moster! Tiden har gått så fort, tycker jag. Men min syster håller nog kanske inte med. Hon börjar känna att det räcker nu.. Med händer å fingrar tjocka som julkorvar har hon ont i dom och armarna. Och så de där vanliga.. Känner sej tjock och ful. Men hon har aldrig varit vackrare enligt mej. Men man vet ju hur det känns så där på slutet. Men nu är det nära och jag längtar efter att få bli moster. Jag ska göra allt jag kan för å bli den bästa moster jag kan bli, och lite till! <3 men just för stunden önskar jag att den här jäkla Harry Potter filmen som mattias absolut ville se kan dö ut nån gång så vi kan åka å hämta barnen! Men matte är väl lite bakis så jag kan förstå om han inte har lika bråttom som jag.. :-P men nu verkar han ha somnat i soffan. Kanske jag ska snabb spola framåt eller bara stänga av å sen hoppa ur soffan å säga"å vad du har sovit! nu är filmen slut, nu åker vi!" ;-)

 
 
Birgitta

Birgitta

11 december 2011 19:13

Oj.. vilken julklapp dom får..=) men kan ju gå över tiden oxå.. om 29 dagar är det beräknat för oss... fattar inte vart tiden tagit vägen! tyckte det var nyss man plussade och nu är det inte ens 1 månad.. om man inte går över då vill säga. Förberedde bilbarnstol och barnvagn idag.. men har MASSOR kvar att fixa med... börjar känna sig lite stressad men går ju ganska fort då man sätter igång.:=)

http://www.gittzki.blogg.se

Caroline

11 december 2011 20:11

Ja verkligen, världens bästa julklapp! :-) å jag tycker oxå tiden för dej har gått fort. Känns inte alls så länge sen vi prata om den där ikea byrån om du minns..! ;-) hehe vi kände oxå att vi inte hade införskaffat allt. Långt ifrån allt som står på alla dessa "måste ha listor". Men folk vi kände som har barn sa att det kan bli för mycket, alltså mycket man klarar sej utan. Så vi köpte bara "basic" grejjerna som vi visste att vi behövde från början. Å sen är det inte alls mycket mer vi har behövt köpa till. Sen får man så mycket oxå om man har en köpglad farmor tex som våra barn har. :-)

 
Ingen bild

s

11 december 2011 21:06

Kramis

Caroline

11 december 2011 22:31

Tack vem du nu är!

 
Ingen bild

Linda

12 december 2011 18:53

Hejsan!!! Va spännande att bli moster det är verkligen ännu mer spännande när det är första gången ;) Har just läst de sista inläggen sååå roligt när du skriver ofta... Sköt om er!!! Kram kram från mig <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards