Alla inlägg den 21 december 2011

Av Caroline - 21 december 2011 13:54

Ja jag tror lilla Bellabus unge har drabbats av hypokondri. ;-) men det är nog mitt fel tror jag. För typ alltid eller ofta när nån av dom har hostat till brukar jag härma och säga host host.. För å lixom sätta ord på det dom gör. Och så skrattar dom åt det. Och nu helt plötsligt är det hon som härmar oss! :-) hostar vi så börjar hon å göra samma sak, lixom klämmer fram en host och stoppar ut tungan. Och så går hon omkring i gåstolen och fejk hostar och skrattar när man frågar vad de är för högfärdshosta hon drabbats av. Urgulligt! Att dom redan blivit så stor att dom snappar upp och tar efter. Herregud! 6 månader blir dom om 9 dagar. <3 och imorrn går tiden ut för min syster och hennes bäbis som ännu inte verkar vilja titta ut!

Ovido - Quiz & Flashcards