Alla inlägg den 8 december 2011

Av Caroline - 8 december 2011 06:17

Sitter nu med Isabelle i famnen å försöker få hon att somna om. Eller hon har somnat men jag fick gå runt lite med hon innan. Hon vakna typ kl 3 inatt så hon va jätte trött men då hon blir sådär övertrött är de som att hon inte vill inse det å gör allt för att hålla ögonen öppna. Kl 4 va båda vaken och ville inte somna om. Mat va de som stog på deras önskelista. Mer sömn stog det på min. Men deras önskan är ju min lag. :-) Lovis somna om ganska precis efter själv i babysittern så hon behövde jag bara lägga. Hon hade 38.4 i feber nu å bella 38.1 Klockan 9 kommer rörmockarn hit och ska byta varmvattenberedaren. Den har varit pajj i 5 veckor nu. Det har jag nog inte sagt? Men vi har alltså inte haft varmvatten på 5 veckor. Fått koka vatten till allt typ! Fattig känner man sej då. Så inte en dag för tidigt kommer han äntligen! Men däremot känns klockslaget väldigt tidigt nu när det har varit en orolig natt och jag är tröttare än tröttast. Och sommar jag om nu är jag förmodligen ännu tröttare när alarmet ringer innan han kommer. Men sova lite till bör jag nog.

Ovido - Quiz & Flashcards