Direktlänk till inlägg 29 juni 2011

lite tråkigt här på BB.

Av Caroline - 29 juni 2011 15:40

Ja som sagt är jag på förlossningen i övik sen igår eftermiddag då jag fick order om att åka in då misstanke om havandeskapsförgiftning fanns. Efter alla prover å så så va de så. Men under kontroll tror jag då blodtrycket är på väg ner. Men jag har fått i uppdrag att samla all min urin, alltså min nya hobby, från igår till imorrn bitti. Så ska väl nya prover tas oxå sen skulle doktorn besluta om hur vi skulle gå vidare utifrån det. Behandling eller igångsättning. Jag har precis gått in i vecka 36 då det är vanligt att tvillingar vill ut och hon försäkrade mej om att dom såg stora å fina ut så skulle det senare alternativet bli av så är det med lite lättnad faktiskt. Jag är redo om dom är redo. På lunchen i matsalen satt det 2 par med sina typ nyförvärv breve sej i dom där små sängarna på hjul och jag önskade så att jag oxå hade mina breve mej istället för bosatta i magen. Men snart så förhoppningsvis även om det inte blir i dagarna. Å mattias min underbara har varit här med mej sen igår, han som är rastlösheten själv står ut i denna väntan å tar hand om mej så gott han kan. Åker på stan å handlar om det är nåt jag vill ha. Går ut i matsalen å fixar fika. Smörjer mina ben när de känns som huden ska spricka. De enda han inte gör typ är å torkar mej i baken. Men ja lovar han skulle göra det å om jag bad han. Men nån måtta får de va.. Jag skriver från mobilen om de ser konstigt ut på bloggen? Har inte så mycket mer att upplysa er om för tillfället. Hej!

 
 
Ingen bild

Marlene Yrjas

29 juni 2011 19:42

Hej!
Vad spännande! Sänder er en massa lycka och hoppas på att små jäntorna får komma till er så snart som möjligt :)

 
Helena

Helena

29 juni 2011 19:45

Å va spännande :) Tro det kommer hända nu när ni lix är på plats :) Får passa på att önska LYCKA TILL å så i förväg.

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

30 juni 2011 21:29

Men nu har du inte tråkigt längre :)))Kämpa på nu!!! Massor av kramar till dig <3

 
Ingen bild

Paula

30 juni 2011 23:16

Kämpa på.. Detta går fint det..

 
Ingen bild

E

1 juli 2011 18:25

Grattis till flickorna! En nyfiken fråga, hur många månader tog det för er innan du vart gravid? Tog du hjälp av ägglossningstest?

 
Ingen bild

Tina

1 juli 2011 19:30

åhh du måste bara uppdatera och berätta om förlossningen och bilder på er och tösabitarna =D stort grattis till er båda! är otroligt avis måste jag säga =P jag har ju länge kvar =) men den som väntar på nåt gott.. =) kramis

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards