Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Caroline - 27 juni 2011 14:51

3 veckor sen sist och det har hänt litegrann.. vilken kula alltså, den ser nästan läskig ut! Ser tung ut och det är den de kan ja lova..


    Här höll den ena på att sträcka på sej

                                                  
                 därför ser magen lite sne ut.

och här syns de att den börjat sjunka..



Jag är lika gigantisk som jag känner mej..

Korten är från igår, vecka 35. På Onsdag är vi i vecka 36.. nu går jag å bara väntar å väntar å väntar.. BB väskan är packad och klar. jag är klar. Mattias är... både klar å inte klar på samma gång. Han är så orolig för förlossningen stackarn. Igår va jag jätte taskig å drog ett jätte dåligt skämt.. han höll på skära melon å jag stog å ställde tillbaka grejjer i köket när jag plötsligt stannar till å säger "Mattias... jag tror vattnet just gick.." jag ser hur han blir helt förstenad och tankarna började nog rusa så jg skyndar å säger att jag skämtade å han tyckte ja va lite dum...   stackarn! 


Han vill typ att dom ska komma ut men han vill inte att vi ska behöva gå igenom en förlossning tror jag. Men de kan bli svårt de..

Men bara han hinner få sin nya iphone 4 så v han ganska redo. Då kan han sitta å spela tyckte han... haha.. AS IF!  


Annars idag gör ja inte mycket förutom ligger på soffan under takfläkten, "springer" på toa och gör av med lite vätska. Men känns som att kissar jag 1 liter så fylls benen på med 2 liter under tiden.. men får väl ge det några dagar till. 


Tvättmaskinen gör sista rycket nu å bara jag tänker på att hänga tvätten blir jag helt slut. Men nån nytta måste ja göra.


Hörs hej.

Ovido - Quiz & Flashcards