Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Caroline - 3 juni 2011 01:11

Dagen har bara flygit förbi. Vart serverad frukost på sängen imorse strax efter kl 9 av Matte, sen slöa jag i soffan medans Matte for med sopsorteringen ner på Ica. Ja vi är så duktig så vi sorterar glas, tidningar och allt som pantas kan. Faktiskt Mattias som börjat med det. Och så hämtade han ut ett paket med lite roliga grejjer som ska användas till lördagens 30 års fest med rocktema som vi ska på.


Sen lämnade vi lägenheten och flängt runt på sandslån till strax före kl 22, då hyrde vi en film och åkte hem å la oss i soffan. Mattias somnade, inte helt oväntat, innan filmen va slut. Och jag ska strax väcka han å få han till sängen. Det brukar ta sin lilla tid och oftast ger jag upp så får han ta sej till sängen senare när han vaknat av sej själv och upptäcker att han ligger kvar i soffan.. =)


Imorrn fyller en av Mattes kusiner år så då blir de gofika och jag längtas redan och tänker på vad det kan vara som serveras. Längtar oxå till frukosten, men jag får hejjda mej i några timmar. =)


Nu ska ja påbörja projekt väcka Mattias.. Nattinatt!

Ovido - Quiz & Flashcards