Direktlänk till inlägg 19 juni 2011

Helgen.

Av Caroline - 19 juni 2011 16:01

Helgen har varit lugn och skön. I Fredags flyttade vi tillfälligt in i svärfars hus då dom har åkt neröver en sväng och hälsar på Jossan å Fredde så vi är hund och husvakt.

På kvällen titta vi på fotbolls match och sen satt vi borta hos grannarna och hängde.

Igår lördag gjorde jag så lite som möjligt och låg i soffan så svullnaden i benen skulle få en chans å lägga sej. Sprängdfyllda onda ben gör inte att man blir så sugen på å ta sej för nåt annat heller..

Mattias dona å grejja med bilen.. polera å vaxa å hade sej. Inte va han så noga å skötsam med min golf inte... =)

Lite fotbolls tittande även igår på eftermiddan. Sen slöa vi mest bara. Hade inga som helst planer.

Senare vid 22 tiden åkte vi med Andreas och My in till stadsfesten å tittade lite på uppträdanden, åt Langos och träffade lite folk.

Kändes lite konstigt att gå där nykter och med magen i vädret. Men jag saknade absolut inte att vara där onykter..! Inte Mattias heller, som körde.


Inatt fick jag sov ganska bra, klev upp och åt och kunde sen somna om igen. Skönt. Men så fort jag lägger mej ner i soffan blir ögonlocken tunga.

Nästan lika tunga som mina ben.


Är hemma nu en sväng och hämtar ett par strumpor å lite annat. Mattias fixar med parabolen. Ikväll ser ja fram emot att se en bra film och kanske äta lite gotta. De va faktiskt ett tag sen jag köpte en godis påse nu. =)


Längtar till tisdag då vi ska tillbaka på ett nytt Ultraljud. Spännande å se hur dom ligger om dom stannat med huvudena neråt eller lyckats vänt sej igen. Jag skulle inte bli förvånad som dom bökar hur trångt de än är. Kanske det blir sista Ultraljudet innan dom tittar ut?  

Går in i vecka 35 snart så efter vecka 36 får dom komma om dom vill.. ja lovar jag tänker inte hindra dom. =)


Det är nästan så jag drömmer om hur det känns att kunna röra sej obehindrat och inte ha ont i benen och ligga och sova i vilken ställning som helst.. Jag längtar. Men mest längtar jag efter våra töser förstås!


Ha en fortsatt trevlig söndag hörrni.

 
 
Ingen bild

Linda

19 juni 2011 17:58

Tjingeling :)!
Jag gissar på att tjejerna kommer i v.38 eller 39 Vad tror du själv??? Vi kan starta en gissa tävlig :) Kön vet vi ju redan så det blir bara tiden när de kommer :) Kram på dig!!!

Caroline

19 juni 2011 20:54

Ja V.38 känns som en bra vecka. Fast ena dan känns de som dom kommer NU å andra dan som att dom kommer stanna där inne för alltid.. =) Spännande är de iaf! =) Kram!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards