Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Lugnet!

Av Caroline - 24 februari 2012 22:05

Lugnet och tystnaden som blir när man fått barnen i säng efter en lång dag är ibland ganska underbart.!


Det va inte det lättaste att få dom å somna ikväll och jag tror vi höll på över 1 timme. Min rygg är nu trött och slut. Så var även barnen, dom var nog lite för övertrötta!

Tur att Jossan var här och hjälpte mej när Matte är å spelar match i husum om jag minns rätt.


Dagen har spenderats som dådan att vid lunch efter flickorna tupplur och matning klädde vi på oss och begav oss till Sollefteå till Jossan. Där bjöd hon på lunch och när den landat for vi ner på stan. Jag handlade lite kläder till barnen på Kappahl och Lindex, sen fika vi på cafet, barnen mumsa köttfärsås o spagetti medans jag tog en välbehövlig kaffe och sötsak. Sen handlade jag 2 tröjjor till mej själv som jag tyckte jag gjort men förtjänt av.


Sen begav vi oss hemåt igen till Nyland, i mörkret och en hemsk tjock dimma!!

Jag brukar inte vara rädd när jag kör bil men med en sån dyrbar last och en sikt på typ 5 meter framför bilen tyckte jag det va riktigt otäckt! Usch.


Jossan följde oxå med i sin bil, och har sen hållit oss sällskap tills hon for för ett tag sen.


Vi har haft en härlig men lång dag känns det som. Så nu är jag ganska trött i mössan och längtar efter sängen. (Men ändå sitter jag här?)


I morrn ska jag hoppa in å jobba på jobbet 9-16. Ska bli roligt! Hoppas på en bra natt bara..

Så imorrn byter Mattias och jag plats.. =)


Nä nu ska jag borsta gaddar och krama kudden!


 

Fika på stan är roligt!

 
 
Hellarista

Hellarista

25 februari 2012 11:12

Vad dom växer alltså :) Tycker dom blir väääldigt lik dig nu, spec jäntan med tutten på bilden som gör den där minen. Ser ut som en mini carro.
Take care!

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Caroline

26 februari 2012 10:03

Va roligt att höra! Dom flesta säger att dom är så lik Mattias så det är tur jag vet att dom kom ut ur mej annars ha man ju funderat.. =)
Desamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards