Alla inlägg den 9 februari 2012

Av Caroline - 9 februari 2012 21:22

Idag kom barnens farfar hit och passade upp dom medans jag tog en skön prommis bort till Veronicas håratelje och fick frisyen tillbaka! Så jäkla skönt att vå nyklippt och riktigt korthårig igen och jag känner mej nästan som en ny människa! Nu blir man pepp inför att visa sej utanför dörren igen och detta firar jag med att åka till stan imorrn och besikta om bilen! Yeey.


Minus är att jag sedan föräldragruppen igår, där det kacklades på ut och inandningen (missförstå mej rätt, jag tyckte att det va jätteroligt av vara där och träffa alla igen, plus den andra gruppen vi slagits ihop med) har en huvudvärk/migrän som inte riktigt vill ge med sej. Tar en diklofenak (stavas?) och den försvinner men kommer sedan åter! Jag dör lite varje gång.


Men barnen är i säng sedan strax efter kl 20 så jag ska göra mej lite kvällsfika nu sen hoppar jag nog oxå i säng!


Hejja hejja!

Ovido - Quiz & Flashcards