Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Trött i mössan!

Av Caroline - 21 februari 2012 09:57

Idag slog barnen upp sina blå kl 07 imorse. Gäspade stort och masade mej ur sängen.

Nu Ligger dom och sover fm luren och jag ligger i soffan och gäspar fortfarande. Tur att solen skiner då blir man ändå lite piggare.

Idag ska vi åka till BVC och väga. Det ska bli spännande!

Har inte varit på vägning sen i brjan på December, över 2 månader sen!

Och jag gissar på att flickorna gått upp en hel del sen dess.. =) Särskilt Lovis! Go klimparna mina.


Jag ligger nog kvar här i soffan en stund till innan jag hoppar in i duschen och tar tag i mej själv. Håret står åt alla håll så sähär kan jag ju inte åka till stan!


Svärmora ska följa med och hjälpa till nu när jag inte har babyliftarna längre, då måste jag bära dom 1 och 1 till å från bilen, å lämna en i bilen på parkeringen går ju inte!

Men efter BVC ska jag se om Sandra och Micke är hemma. Isf ska jag åka dit och hämta deras syskon sulky som jag ska köpa. Stella och viggo åker ju inte längre i den så det passar perfekt! =)

Då kommer det bli lite lättare för mej att åka iväg med barnen själv då jag har en vagn som jag orkar lyfta tillbaka in i bilen igen sen när jag använt den. Och som är smidigare att dra inne på olika ställen oxå.


Nä vila lite nu innan jag måste sätta fart igen!

 
 
Birgitta

Birgitta

21 februari 2012 11:53

Vi ska oxå på BVC idag.. vägning o mätning! Ska bli kul o se hur mycket han gått upp.. gått 2 veckor sen vi var där sist.. sist hade det gått 1 vecka emellan bara och då hade han gått upp 345 G och växt 1,7 CM.:=)

http://www.gittzki.blogg.se

Caroline

22 februari 2012 10:47

Det va roligt å träffa dej, även om det va som hastigast! =) Man är ju alltid i sista minuten nu för tin när man ska nånstans.. =)

 
Mikaela mamma till Nemo

Mikaela mamma till Nemo

22 februari 2012 11:48

Tack för tipset! Har skrivit till henne nu :D

http://mikkanhellman.blogg.se

 
Birgitta

Birgitta

22 februari 2012 14:13

haha.. ja det där med sist minuten har jag märkt av.. tycker jag har HUR mycket tid kvar som helst.. och sen vips så får jag tokstressa iaf!:=) vi får ta o ses nån dag då vi båda har lite mer tid.. =)

http://www.gittzki.blogg.se

Caroline

22 februari 2012 16:45

ja absolut det MÅSTE vi göra!! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards