Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Caroline - 26 februari 2011 10:52

Lördag! Solen lyste när vi vaknade men nu göms den under lätta moln men det är 0 plus grader och det är underbart! Man kan ha sovrumsfönstret öppet och släppa in lite luft utan att behöva pälsa på sej först. Jag sitter nu i nattlinnet å min morronrock med go frukost i magen och bara den har landat ska jag ta en dusch!


Vaknade på bästa sätt imorse av att Matte kröp in under täcket bakom mej å snusa på mej <3<3<3 Jag blir så varm så glad så levande! Jaaa tönt varning men de är så mysigt jag älskar det! Sen låg han med örat mot magen för å försöka höra bäbisen å han tyckte han kunde snabba hjärtljud där inne! Å sen låg han å prata med magen lite. Hihi så gulligt å mysigt. =)

Han har åkt ner på hallen nu å gym träna lite sen ska vi se på skidorna som börjar halv 12 tro ja de va sen får vi se vad dagen har att ge. Jag skulle kunna gå ut på isen å pimpla å dricka varm oboy men.. de är jag nog ensam om. =P


Allt jag ber om idag iaf är att jag slipper huvudvärken som jag hade både igår, och i onsdags å tisdags. Verkligen jobbigt. Till veckan tror ja att jag ska ringa till Barnmorskan å be om å få göra en extra koll. Bara så jag kan släppa tankarna på att det skulle vara havandeskapsförgiftning, för vad jag tror så har jag inga andra symtom direkt, förutom suddig syn men de har ja väl alltid tror ja. Ajja jag kommer inte kunna släppa det iaf om jag inte gör en extra koll. Känns så länge mellan gångerna, jag va där sist i Januari och ska inte dit förrns i april igen. Känns väldigt länge, mycket händer ju dom här veckorna. Ajja. Ska ringa iaf!


Ha en trevlig helg hörrni!

Ovido - Quiz & Flashcards