Direktlänk till inlägg 22 september 2011

Lyckans ost!

Av Caroline - 22 september 2011 23:29

Och så slog det mej igen: Jag har 2 barn! Världens finaste tvilling flickor. kan inte få nog av deras lena kinder och mjuka persiko huvuden, älskar att snusa å pussa på deras huven när jag håller dom i famnen. jag blir galen av kärlek till mina barn. Man tror att man har älskat någon så mycket som det bara går när man har en sambo man är upp över öronen kär i. Tills man får barn. Då är det kärlek gånger tusen. En underbar förälskelse på ett särskilt vis, en mor-dotter kärlek. En lite skrämmande kärlek oxå. Hur galet mycket jag än älskar Mattias å skulle gå sönder om något hände han. Så skulle jag troligtvis ändå på nåt vis klara mej ändå. Om ni förstår hur jag menar? Men skulle det hända mina barn något... vill gråta bara jag tänker den hemska tanken! Det gör ont i själen.


Jag är så lyckligt lottad just nu som har min fina lilla familj, flickorna och underbara Mattias. En underbar pappa till mina barn. LYCKA.

Usch jag blir alldeles tårögd! (jätte tönt, i know) ;)


Så vidare till något mindre djupt och töntigt..

Ännu en dag har snart passerat och helgen är ganska snart här. Vart tar dagarna vägen?

Fick mej iaf den där tuppluren som jag skrev om i tidigare inlägg, tjejerna vaknade inte på nån timma så undertiden sov jag sött på soffan. Mattias påstår tillomed att jag snarkade men de har jag svårt att tro.! =P

Senare på eftermiddan fick vi besök av Mattes mormor, tjejernas gammelfarmor då. Och Mattes kusin lilla Edvin som har blivit så stor och börjat skolan! Herregud vad åren har gått. Även Fredrik och Emma har varit hit på en kaffetår.


Sen vette tusan vart kvällen tog vägen?

Tjejerna ligger iaf sen nån timme tillbaka i spjälsängen och sover för natten. Hoppas ja iaf. =) Hör genom babyvakten att nån av dom verkar drömma lite. Antar jag att dom gör när dom låter sådär? =) Som små hundvalpar ungefär.


För morgondagen hoppas jag på bättre väder för jag skulle verkligen vilja ta en tur med barnvagnen. Annars funderar jag på å ta en liten tur för mej själv och uppsöka ett solarium.. Jag ska fråga matte snällt. ;)


Men nu tror jag det är dags för sängen även för oss vuxna.

Natti natt.

 
 
Ingen bild

Mari

23 september 2011 07:06

gammel farmor, de blir väl ändå gammel mormor om de är mattihas mormor lr ;)
Ja kärleken till ens barn är helt otroligt, man kunde inte veta att man kunde älska någon så här mycke..

Caroline

23 september 2011 15:13

Nä min mormor blir barnens gammelmormor, precis som min mammas mormor är min gammelmormor.. mattias mamma är ju farmor så då blir farmors mor gammelfarmor. =) Nä verkligen inte, helt underbart!

 
Ingen bild

Linda

23 september 2011 18:01

<3 Ja visst är kärleken fantastisk <3 Man kan som sagt aldrig förstå det först man får sitt lilla knyte eller knyten <3 Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Ovido - Quiz & Flashcards