Alla inlägg den 12 september 2011

Av Caroline - 12 september 2011 19:47

Har som jag skrivit tidigare varit sjukt trött trots att jag får bra med sömn jämfört med förut kanske. Passar även på att sova lite på dan men är ändå trättare än tröttast. Har oxå i en veckas tid ca haft ont i huvet vareviga dag, hemskt ont ibland å värktablett hjälper knappt. Matt i kroppen och gör absolut inte mer än jag behöver. Varför?

Mattias va å lånade en blodtrycks apparat för å kolla om mitt blodtryck gått upp igen men det va okej. Möjligen åt det låga hållet. Det skulle ju kunna förklara tröttheten kanske men det va ändå inom ramen för vad som är normalt. Kanske att jag har dåligt blodvärde igen? Har slutat med blutsaften när den senaste flaskan tog slut men jag kanske måste köpa mej en till.


Är inte så roligt att känna sej så orkeslös och med en sprängande skallebank, särskilt inte när man har två sötnötar som behöver en pigg och alert mamma!

Ska på efterkontroll hos barnmorskan snart så jag får väl höra med henne å ta lite prover kanske.


Ska iaf försöka ta mej i kragen å föra över lite bilder från min å mattes telefon å lägga ut nån dag. Goskitarna har ju börjat smila å skratta lite smått å det är ju så gulligt så man smälter! Har fångat lite på film.


På onsdag är det första vaccinationen för tjejerna. Jag gruvas!  =/

Men de går nog bra. Bara dom inte blir dålig sen.


Ja återkommer väl mer om det.


Nu sitter vi å myser bara å väntar på att Hollywood fruarna ska börja.. det där bråket som den där halvknepiga frun (kommer inte ihåg vad hon heter) har med nån granne eller nåt som man ser i tv reklamen ska ju bli spännande att se! Å nu börjar ju Ensam mamma söker! De hade jag glömt. =) Hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards