Alla inlägg den 24 augusti 2012

Av Caroline - 24 augusti 2012 13:59

Shit va löjlig ja känner mej med den rubrikenmen måste ju va lika modern som alla andra top notch bloggerskor. ;) Men "fail" på den då jag är dålig på att "uppa" och dessutom inte ens fatta vad "tgif" betydde förrns ja va tvungen å fråga nån som visste! Haha. Rowligt.

Dagens outfit är iaf mjukisbrallor och en skitig vit tröjja från gårdagens barnklet. Jag har tankar på att ställa mej i duschen men soffan va så lockande så jag kom inte längre. Men förmiddagen har gått i fartens tecken. Typ. Tokiga ungar, gröt överallt då viuupptäckt att de är roligt när morsan säger "inte spotta" för då kan man göra tvärtemot! En prommis till Ica, leka ute å käka grus å gunga. Bli vansinnigt arg när morsan säger att vi ska gå in å käka lunch. Men sen vart de lugnt igen och jag kunde utan stress eller hörselskydd byta blöjor och lägga ner trötta men nöjda ungar kl 13. Somna som stockar och jag gjorde en kopp kaffe å smörgås och kasta mej i soffan.

Köpte en ny bok på affärn som jag ska börja läsa lite. Hoppas den är lika bra som den förra. Jag hann inte fundera så hemskt länge på vilken jag skulle ta för twinsen började lessna å åla sej i vagnen..!

Jag kommer nog få ta den där duschen när Mattias kommer hem för jag ligger sjukt skönt nu..!

Ovido - Quiz & Flashcards