Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Caroline - 14 augusti 2012 10:55

Barna har sovit hemskt dåligt inatt och drömt och gnytt och grinat. Så trött som jag känner mej idag minns jag inte senast jag va. Det är dagar och nätter som denna man verkligen kommer på hur bra vi har det annars. Huvudvärk har jag oxå men försöker och ignorera den.

När jag tagit upp barna här på morgon och dom springer omkring i köket och leker går jag på toa en snabbis. Men inte snabbt nog. När jag kommer in i köket har Bella bajsat. OCH tagit av sej blöjjan och dom båda sitter och knådar.. smetar ut.. känner petar ja ni fattar.. bajs överallt! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Ställde dom i duschen och spola av skit ungarna och sen fick dom bada. Sen vart de sanering av köket..

Ja spännande nästan jämt kan man säga!

Ovido - Quiz & Flashcards