Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Lite bilder från BB

Av Caroline - 20 juli 2011 21:42

   

Här är dagen efter, fredan, då var allt super nytt och overkligt. =) Jag minns faktiskt inte så mycket av fredan fram till på eftermiddan då tjejerna vart förflyttad upp till prematur/barn avdelningen för att dom inte behöllnågon mat.


   

Uppe på barn avd. fick dom sond genom näsan och vi fick lära oss att ge mat genom spruta och slang. Läskigt till en början då det ser så otäckt ut. Men tjejerna vande sej ganska snabbt vid slangen och det gjorde vi med.


 

Lovis fick gulsot och behövde lite UV ljus, tror hon hade de rätt skönt där på "playan". =) Isabelle fick efter nån dag oxå en släng av gulsot så då låg dom där tillsammans å solade.


 

Här var dom några dagar gammal och efter att behövt mata var tredje timma dygnet runt var både jag å Mattias lite slitna hjältar... =)


 

Vad säger man.? Finns de hjärterum så finns de stjärterum. Dom ligger gärna kloss ihop, suger varann i pannan å petar varann i näsan ibland. Tar man bort den ena dröjjer de inte länge föränn den andra känner av att nåt fattas och vaknar. syskonkärlek! <3



Mattias är den som var flitig med kameran så på hans mobil finns massa mer kort som jag måste lägga in, både från tiden då jag bara va på observation och när själva födelsedagen ägde rum. kommer sen. =)

 
 
Mari

Mari

20 juli 2011 22:11

Vilka fina bilder på dom små.. otroligt söta är dom..

http://mammatillwiggo.bloggagratis.se

 
Birgitta

Birgitta

20 juli 2011 22:21

men vilka fina små liv ni skapat.. <3 sååå små dom är..=)

http://www.gittzki.blogg.se

 
Ingen bild

Mari Edström

20 juli 2011 22:31

Hejsan! Vill bara åter igen gratta er båda till ett strålande jobb och ut kom äntligen två sötisar =) hoppas på få se dom snart! jadu Carro, dehär trodde du väl inte för ett par år sedan =) och nu sitter du här med två jättefina små flickor =) Hoppas ni alla mår riktigt bra och njut av livet som mamma =) Hälsa Mattias så mycket! Puss&Kram din vän

 
Ingen bild

Caroline

20 juli 2011 22:33

Vilken resa ni ni varit med om på så kort tid.
Verkligen super fina flickor :) Ni är verkligen super duktiga du och matte, det är ju ingen lätt omställning av vardagen.
All lycka till er :)

 
Ingen bild

Gecka

20 juli 2011 23:50

Men vicka sötnosar! Måste träffas nån dag så brudarna lär känna varann, dom ska ju trots allt gå skola tillsammmans ;) njut av tiden, den går så fort! Cornelia är redan 4 månader... Stor kram!

 
Ingen bild

Linda

21 juli 2011 07:37

Hej! Vad fina dom är <3 Men "skarpögd" som jag är ;) så såg jag en förlovningsring på Mattias finger har ni förlovat er :)? Många kramar

Caroline

21 juli 2011 11:41

Tack! =) Hihi nä det är bara Matte som envisas med å bära våran gamla ring men någon nyförlovning har inte skett. än. ;) Kram!

 
Helena

Helena

21 juli 2011 15:06

Ååå vilka fina bilder på dom små sötisarna :)
Hur var det annars på bb då?

http://bebisimagen.bloggplatsen.se

Caroline

22 juli 2011 17:37

Tack! =) Tänkte jag skulle försöka slänga ihop en berättelse om vistelsen där.. snart nån dag.. =)

 
Ingen bild

Tina

23 juli 2011 08:54

gud så fina dom är! ni gör det jättebra <3 va stolta ni ska vara =) så roligt att läsa om hur det går. massa kramar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards