Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Caroline - 19 juli 2011 04:54

Mission completed. Nu ligger båda i sängen och peppar peppar så är dom mätta och belåtna. Isabelle som alltid ska vara den som är lite mer "krävande" är även nu den som ska somna sist, ligger med bröstet i mun och ska ha "bara lite till" typ fast igen och igen innan hon kan somna och jag får mitt bröst åter. Tack gud för stora bröst och möjligheten att liggamma. Gud va absolut en kille.. Nu ska ja se om jag kan smyga mej undan till min sida och sova 3 timmar innan det är dags igen. Men jag känner mej ovanligt pigg och solen som tittar in gör mej inte tröttare. Halv 10 ska vi på Bvc och väga tjejerna igen. Sen blir det hem och steka på balkongen. Efter amningen och blöjbyten så klart.. :-P Godmorgon/godnatt!

Av Caroline - 19 juli 2011 04:02

Sitter i sängen och kör en dubbelamning! Känner mej multifunktionell så här på natt eller tidig morgon kvist. Mattias klev bara upp å assisterade mej lite snabbt sen fick han krypa tillbaka under täcket och förhoppningsvis fixar jag resten själv. Det är lite klurigt att hantera 2 små rumpnissar samtidigt och själv och det krävs lite god planering och tankeverksamhet. Men jag klarade det helt själv att få till det igår när mattias va ute å oljade in våra nyinköpta balkong möbler. Och sen känns det så jäkla bra när man sitter där å vet att man kan fö sina rumpnissar helt själv med det bästa av det bästa, bröstmjölk, och dessutom båda samtidigt. Ingen left behind! så vill jag att det ska vara jämt. Ska operera till 2 armar. Det måste ju anses som en nödvändighet å inte ett skönhetsingrepp så jag skulle nog kunna få bidrag för det! ;-) nu har jag rapat Bella Och ska se om jag smidigt kan lägga ifrån mej henne utan att väcka hon. Sen bör Lovis få en ny blöja igen då kramfors flygplats precis fick sej en till landningsbana tyckte ja de lät som.. Så mycket oljud ur nåt så litet. Helt otroligt. Den här biten ska bli en ny prövning för mej då mattias annars tar ena ungen och jag den andra. Men nu sover han sött igen så jag svidar om till super morsan och tänkte fixa slut tampen själv. Fortsättning följer... :-)

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards