Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Caroline - 31 mars 2012 13:52

Jag är så hemskt dålig på att komma på bra rubriker till mina inlägg. Men de e ju Lördag iaf!


Inatt har jag jobbat och barnen hade fredagsmys själv med Mattias.

När jag for hemåt imorse längtade jag såå efter kidzen men dom sussade sin förmiddagslur när jag kom hem. Jag gick in å kikade på dom en stund och ville så gärna snusa på dom! =)


Just nu ligger dom oxå å sussar då dom bara sov 1 timme på förmiddan. Det har varit full fart på dom och dom försöker ta sej upp överallt dom kan och ska stå. Idag när jag stog vid diskbänken tog Lovis tag i mina byxben och drog sej upp tillomed och stog bakom mej medans jag diska. Jag vågade knappt röra mej! =)


Det är sååå roligt å se hur dom tar sej fram å blir duktigare å duktigare å vill stå å gå men man blir lite svettig imellan åt! Särskilt då det är 2 st som ska göra allt samtidigt! Haha.


Mattias är i utnäs å slänger lite rat hos sin mormor som har en grovsops hög som ska bort. Jag har hårfärg i håret å mörka fläckar i nacke å panna.. jag glömmer alltid bort det där så jag kletar hej vilt å sen kan jag inte visa mej ute på 1 vecka innan det nöts bort. Men jag blir ju fin i håret iaf. Fast nu börjar det kännas långt igen. Nackdelen med å ha snaggat å kort hår är ju att minsta mm gör att det känns för långt. Så dax för en klipptid igen!


Måste oxå meddela att brudarna har ätit falukorv idag. Laxgrytan va ingen höjdare så ja bjussa på en korvskiva som ja tärnade upp som dom glatt stoppade i sej. Jag känner att jag varit alldeles för feg då det gäller att låta dom smaka på diverse grejjer. Men nu är dom 9 månader så nu jäklar måste ja släppa på tyglarna lite. Gäller ju bara att man håller utkik efter ev reaktioner, man måste ju passa på medans dom är så villig att stoppa allt i munnen och vill smaka allt. Som BVC tanten sa till mej sist.


Vitt bröd och smörgås rån med mjukost bara älskar dom! Men det blir hemskt kladdigt.. =)


Ja nu ska jag skölja ur färgen ur håret så det va allt för nu!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards