Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Caroline - 19 mars 2012 20:48

Imorse vaknade små töserna kl 06. Klockan 7 vinkade vi hejdå till Mattias som ska jobba borta till Torsdag. Så det blir bara vi brudar i några dagar. Första gången Mattias ligger borta på jobb sen ungarna kom. Han tyckte de va lite jobbigt att åka imorse. Men han kommer hem på torsdag efter lunch så vi får lång helg tillsammans!


Idag tog vi en prommis med vagnen ut i blåsvädret. Gjorde ett stopp nere i nya lägenheten och målade dom sista köks stolarna och garderoberna medans tjejerna sov ute. Bella vaknade efter ett tag så hon hade jag krypandes efter färgpytsen och skulle bestämt få tag i den ist för dom leksaker jag lagt fram åt hon. PUH!

Nu är allt klart iaf å till helgen flyttar vi in!! =)


När jag kom hem slog ryggvärken till värre än på länge. Får ont då å då, men nu var det nästan så jag ville gråta när jag stog upp. Hoppas det lägger sej till imorrn.


Kanske åker jag å syster med barnen till Birsta imorrn. Skulle behöva lite lampor å grejjs och nå nya roliga leksaker från Barnens hus kanske. =)


Barnen ligger och sover nu sen kl 20 och det va skönt att få slänga sej i soffan! Ska göra mej lite kvällsfika och ha nån timme för mej själv innan jag oxå kramar kudden.


Go kväll!

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards