Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Ja en stund iaf

Av Caroline - 5 oktober 2010 19:40

Tisdagen har bara rusat iväg å ändå va ja uppe med tuppen, efter att ja inte kunde somna om då Matte åkt på jobbet vilket är ganska ovanligt. Å sen skulle ja åka in med bilen å dumpa den på verkstan. Igen! Nu hoppas ja att de är sista gången på länge.

Sen hem å syster som ja hade lejt som skjuts tillbaka följde med, surra lite sen började faktiskt med middan fast klockan va bara 1 mitt på ljusa dan. Tänkte att den skulle få stå å gotta till sej den där kassler gratängen. Diska sen å grejja lite. Kände mej så himla vuxen. =)


Hann med en liten kort powernap på soffan innan Matte kom hem, käka min uber goda middag, sen tog Matte en powernap på.. 2 å en halv timma kanske? Sen ila han iväg till hockey träningen. Roligt roligt så mycket hann ja se av han.. Men men =)

Under tiden han snarka fila å måla ja naglarna så fina så fina. Ochså sällsynt att ja orkar dona med naglarna för rätt tråkigt göra men blir ju fint å känns ra när de är gjort. Ungefär som med disken! Haha.


Ikväll står Desperate Housewifes på schemat å sen cougartown. Fantastiskt rent ut sagt att serierna som gör att man inte kan få nåt annat vettigt gjort än å glo på tv kommer tillbaka lagomt till höst mörkret! Å imorrn är de Greys. Löööve it.


Ajja back to sista lagret av nagellacket sen blir de nog en snabbdusch innan pyamasen åker på!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards