Direktlänk till inlägg 6 juli 2012

Men äntligen

Av Caroline - 6 juli 2012 23:24

ser nu att bloggappen har kommit och jag har nu laddat ner den till min mobil så KANSKE KANSKE KANSKE kommer jag att börja uppdatera här lite oftare igen. men bara kanske :) . Har jobbat ett lång pass idag och svettats ihjäl i värmen men på kvällskvisten for vi till dämsta och kolla på uppträdande. Trevligt trevligt. Imorrn är det 40 års fest med massa massa folk och temat är: "har jag kommit rätt?" Vi ska klä ut oss men jag ska inte avslöja hur än. Men bild kanske kommer. :) vi ska hålla till upp i gålsjö så jag å matte har bokat stuga där över natten så då blir några kalla öl som slinker ner. Hoppas på kanon väder imorgonoxå. Ja å så lite info om stortjejerna våra då... Lovis har blivit riktigt duktig på attgå nu så hon knatar omkring mest hela tiden medans Bella mest vill krypa eller gå på knäna fortfarande. Hon tar några steg ibland men känner sej nog inte riktigt redo än. Jag tycker det är ganska skönt, en i taget lugnt och skönt.! ;) Och så till den första stora olyckshändelsen.. igår fick Bella tag i en kopp rykande hett kaffe med hjälp av en sked i handen så hon nådde precis och välte den så kaffet rann ner över hennes mage!!! Men snabbt som tusan hade vi fått in henne i duschen och kylde med vatten så det vart inte ett spår av nå brännskada, inte ens rodnad, och det tackar jag gud för! Fy fan vad rädd vi vart. Men mest hon tror jag då hon nog vart lite chockad då vi tog tag i na å sprang in i duschen innan hon nog hann fatta vad som hänt. Och så spola vi kallvatten på stackaren till råga på allt. Ni må tro hon grinde å bara ville upp i famnen! Ja hujeda mej, nu börjes det, det där va väl startskottet för alla olyckor som kommer hända framöver känns det som. Vi som har haft det så lugnt på den fronten hittills. Tänk om msn kunde skydda dom från precis allt! Men det går ju tyvärr inte. Men inge mera kaffe koppar på rums bordet iaf. Även om man är duktig å ställer dom så dem inte når så är det lätt hänt, ett ögonblick så är olyckan framme. Den här gången gick det bra iaf. Jäkla tur i oturen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline - 16 januari 2013 13:39

Jag är ju helt bedrövlig på att komma ihåg bloggen! Försöka sammanfatta lite kort... Ul gick bra, allt såg fint ut och det var bara 1 bebis denna gång..! :) Tiden bara rusar å jag hänger inte alls med i min egna graviditet!!! Vecka 22 nu å d...

Av Caroline - 18 december 2012 16:35

Vaknade imorse med senadrag i höger vaden som inte var av denna värld! Och jag kan fortfarande inte gå normalt, känns som vaden är spänd och gör ont hela tiden och jag är på vippen att få ett nytt senadrag lite då å då. Oskönt! Halsbrännan har bö...

Av Caroline - 16 december 2012 19:02

Helgen började väl siså där med begravning för gammel mormor i Fredags. Men kvällen avslutades dock med trevlig middag hos min mormor och morfar. Lördagen spenderades ute nästan alla timmar från morgon till kväll med undantag för mat intag och tupp...

Av Caroline - 13 december 2012 13:32

Sen jag skrivit här att ni kan följa mej på Instagram så har jag fått ett antal Instagram profiler som väntar på mitt godkännande om att få följa mej. Men läget är så att så länge ni gjort en profil där jag antingen inte kan se erat riktiga fullständ...

Av Caroline - 8 december 2012 23:23

För er som inte följer mej på Instagram..: We did it igen! I mellandagarna får vi se hur många inneboende det är den här gången. 1 känns lagom.. :) ...

Presentation

Kategorier

Fråga mig

4 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards